1. D-Day 1. Bölüm

    D-Day 1.Bölüm İzle

    D-Day 1.Bölüm İzle 10.0 / 10 2 kullanıcı oyu.
    10.0
    ( Toplamda 2 oy verildi. )

      124.006

    D-Day 1.Bölüm Türkçe Altyazılı İzle

     

     

     

     

     

    Not: VİDEOLAR ALINTIDIR..

  1. D-Day

    D-Day

    21 Bölüm

      1.155

    •  Bölüm Süresi: 60:00 Dakika
Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı
  1. avatar
      ayse 18 Eylül 2015 17:44:54

    DİZİM GELDİ :vuhu:

  2. avatar
      Çikolata kızz 18 Eylül 2015 17:45:56

    Çeviri çabuk gelsede izlesek.Çeviri için fighting! :vuhu:

  3. avatar
      So Min 18 Eylül 2015 18:14:13

    Yaaa gelmiş gelmiş gelmiş :vuhu: :vuhu: :vuhu: :vuhu: :vuhu: :vuhu:

  4. avatar
      DaRa 18 Eylül 2015 18:46:39

    Dzm gldi :vuhu: :vuhu:

  5. avatar
      *gül* 18 Eylül 2015 19:01:57

    @melikem dizimis gelmis sonunda :yuppi: :yuppi: ceviride gelsin bakalim buyuk beklentimiz var diziden :arki: tanitimdaki yorumunu gordum anca vakit bulup yazabiliyorum 🙂

  6. avatar
      *melike* 18 Eylül 2015 20:03:25

    *gül*üm olsun önemli diğil çingum :arki: :cicek: çewiri gelsin hele bir izleyelim kaynatırız inşallah ayyy yeni diziler güzel olur inşallah yoksa beni kaybedecekler hint filmlerine transfer olabilirim walla :lool: :lool: :lool:

  7. avatar
      MELTEMM 18 Eylül 2015 20:15:27

    Yaa ama ben hemen dizimi izlemek istiyorum ama izlemicem dizi bitcek ondan sonra izliycem yoksa ben heyecan dan ölürüm yaaa kendime söz verdimm offf altyazı ne zaman gelirr :arki:

  8. avatar
      MELTEMM 18 Eylül 2015 20:17:58

    Sungyeol fighting güzel diziye benziyor hatta müthiş kadrosu çook güzel :arki: :arki: :hmm:

  9. avatar
      demiley33 18 Eylül 2015 21:54:04

    vaaaaayyyyyy :vuhu: :vuhu: :vuhu: :yuppi: :yuppi: :yuppi: dizimiz gelmişşş ayyy çok heyecanlandım umarım her bölümde böyle bakmadan önce heycanlanırız :vuhu: :yuppi:

  10. avatar
      gamze demirci 18 Eylül 2015 22:44:38

    AYYYY dizim gelmiş :yuppi: :yuppi: :yuppi: :yuppi: :yuppi: :yuppi: umarım hemen çeviri gelir çevirenlere kolay gelsin :utan: :utan: :utan: :utan: seni seviyorum sungyeollll :ask: :ask: :ask: :ask: :ask:

  11. avatar
      İlknur BUDAK 18 Eylül 2015 23:39:51

    :yuppi: :yuppi: :yuppi: ne zamandır bekliyordum en sonunda gelmiş oh rahatladım ve bir o kadar mutlu olduum :yuppi: :yuppi: :yuppi: çeviride umarım çabuk gelir çevirenlere kolay gelsiin :ask: :ask: 🙂 🙂

  12. avatar
      ceylan 19 Eylül 2015 00:51:51

    Sonunda beklenen dizi başladı ya.Başrol oppayı önceki dizisinde de sevmiştim zaten.Kızımız desen dünya tatlısı oh ha ni’miz.Ne kadarda güzelleşşmiş :vuhu: :vuhu: Özellikle Sungyeolü görmek çok sevindirdi beni :vuhu: :vuhu: :vuhu: Myung Soo ve Woohyundan sonra sevdiğim 3.grup üyesidir kendisi.Doktorlukta çok yakışmış.Büyük felaket de gelmek üzere :abov: :abov:

  13. avatar
      yongie 19 Eylül 2015 01:47:10

    Dizim gelmis :yuppi: jung so min fighting ! Ceviri hemen gelur insallah :yuppi:

  14. avatar
      *gül* 19 Eylül 2015 09:39:37

    @melikem ceviri gelince anliyacagiz iyi mi kotu mu bence bu dizi tutar ya begenicez 😀 hint filmleri cok sardi seni bakiyorum haftada bir tane bak dizilerini aksatma 🙂

  15. avatar
      İrem 19 Eylül 2015 12:33:35

    Ya dizinin çevirisini bekleyemeden başına bakym dedim resmen yakıyo yaa 2015 in en iyi dizilerinden biri olacak bu kesin :yuppi: Sungyeol Fighting,,,

  16. avatar
      büşra 19 Eylül 2015 15:00:23

    nedenini anlamadım ama o marul doktor sungyeol ü azarladı mı? heeyyyyyt yakarım ulan buraları :kızgın: :cıx:

  17. avatar
      büşra 19 Eylül 2015 15:00:23

    nedenini anlamadım ama o marul doktor sungyeol ü azarladı mı? heeyyyyyt yakarım ulan buraları :kızgın: :cıx:

  18. avatar
      Suzy 19 Eylül 2015 17:48:41

    Oha gelmiss hemen izlicem umarim kisa zamanda çevrilir simdiden tesekkurler :cıldır:

  19. avatar
      Ad Soyad 19 Eylül 2015 22:20:22

    İşte beklediğim dizi gelmiş.Umarım en kısa sürede çevirisi gelirr :vuhu: :vuhu:

  20. avatar
      laylaylom 20 Eylül 2015 00:21:44

    Beklediğim dizim gelmiş teşekkürler asyafanatikleriiii :kiki: :yuppi:

  21. avatar
      demiley33 20 Eylül 2015 01:20:35

    :agla: :agla: :agla: yaaa niye hâlâ çeviri gelmediii çok merak ediyorum

  22. avatar
      Onur 20 Eylül 2015 12:08:51

    Şu ana kadar ne DF, ne Viki hatta ne de DSS hiçbiri ingilizce çeviriyi üzerine almamış.. Merakla bekliyordum ama çeviriler başlasa bile epeyce gecikecek gibi görünüyor..

  23. avatar
      sena 20 Eylül 2015 13:20:27

    çok şaşırdım niye üzerine almamışlar ki özellikle beklenen bir diziydi

  24. avatar
      suhedasen 20 Eylül 2015 19:38:40

    Dizimizi cok merak ediyorum cabuk gelmesini rica ediyorum cebal cebal… :tr: :tr: :tr: :tr: :cicek:

  25. avatar
      Anon 21 Eylül 2015 02:11:32

    Admiiiinim acaba çeviri gelirmi ? Merakla beklediğim bir diziydi ve saat başı girip çeviri geldimi diye bakıyorum gelsin çebaal :agla: böyle güzel bir dizinin nasıl ingilizce çevirisini üstlerine almazlar?

  26. avatar
      İrem 21 Eylül 2015 12:03:46

    Yaa cidden daha ne kader bekliycez yakında 3. bölüm gelecek biz hala 1 in peşindeyiz… :cıx:

  27. avatar
      meviks 21 Eylül 2015 15:38:29

    Sacma sapan rom kom diziler hemen cevriliyor bunlarin niye cikmiyormus İngilizce cevirisi yazik :kızgın:

  28. avatar
      MeriB2uty 21 Eylül 2015 23:17:13

    Aynen meviks e katılıyorum saçma sapan diziler çeviriliyor biz bu harika dizinin çevrilmesini bekliyoruz hala :kızgın: :kızgın: :kızgın: :kızgın:

  29. avatar
      Sifa 21 Eylül 2015 23:28:03

    Hala cevirinin gelmemis olmasi cok enterasan…. :agla: :hmm:

  30. avatar
      mervi 22 Eylül 2015 00:03:15

    Ula ben bu diziyi dört gözle beklemiştim ya :/ hayal kırıklığı yemin ediyorum cidden saçma sapan dizilerin ingilizce çevirisi geliyor ve bu! Saçmalık ne diyim.. oyuncularından tut konusuna kadar herşey mükemmeldi izliyemedik yazık oldu yinede bi umut bekliyicem-,- bu arada yeni çıkan dizi önereyim "She was Pretty" belki izlemek istersiniz.. herkeze iyi geceler

  31. avatar
      Onur 23 Eylül 2015 09:36:30

    Gözümüz aydın.. Her zamanki kaynaklardan birinden olmasa da 1. bölümün ingilizcesi çıkmış.. Hepsine bakmadım ama görebildiğim kısmın ingilizcesi de düzgündü.. Yakında türkçesi de çıkar bu durumda..

  32. avatar
      Büşra 23 Eylül 2015 11:07:17

    Ya çeviri gelmiiiiiş :cıldır: Çoook teşekkürleer :ask:

  33. avatar
      Kızılkuş 23 Eylül 2015 12:10:20

    Sonunda geldiiiii :cıldır:

  34. avatar
      mervi 23 Eylül 2015 12:41:16

    :yuppi: evet efenim çevirinin gelmiş olduğunu duyunca bi göbek atmadığı kalmıştı mervenin hghagshga çok mutluyum teşekkürler asyafanatikleri hadi bakalım izliyim :DDDD

  35. avatar
      Chanyeol'un Avradı 23 Eylül 2015 14:38:08

    Arkadaşlar konu saçma sapan dizilerin çevirilmesi degil.Daha 1 gün öncesine kadar dizinin ingilizce lisansı yoktu ve ingilizcede çevirilmedi.Çevirmenlerin yapabilcegi birşey yok onlarda ingilizce altyazısını bekliyorlar biraz daha sabırlı olsak.

  36. avatar
      demiley33 23 Eylül 2015 14:49:43

    Ohhhh be Sonunda gelmiş çeviri lütfen çeviriler hızlı gelsin :kızgın: :kızgın: :dyk:

  37. avatar
      İrem 23 Eylül 2015 15:08:12

    Ya inanamyorum sonunda geldi ağlamak istiyorum harika bir bölümdü Sungyeol özellikle çok şirindi :cicek: 2.bölümün fragmanı dehşetti herşey yeni başlıyor :cıldır:

  38. avatar
      Inci 23 Eylül 2015 15:13:04

    Gerçekten de super bi dizi ama neden cevirileri gec geliyor anlamadim :agla: umarim bundan sonra ceviriler daha çabuk gelir

  39. avatar
      meviks 23 Eylül 2015 15:15:06

    Başrol çocuğa o saçları ayarlamak için çok mu düşünmüşler acaba bu kadar kötü bir saç modeli olamaz :kiki:

  40. avatar
      huyenbi 23 Eylül 2015 15:33:50

    Wooooaaaw acayip guzeldi :cıldır: :catlak: :yuppi: diger bolumude hemen cevirin lutfen bu bolumunki kadar gecikmesin :cıx: 🙂

  41. avatar
      *melike* 23 Eylül 2015 15:47:32

    BENIM CANIM ASYAFANATIKLERI AILEEEEEEEM!!!!!!!!!BAYRAMINIZ KUTLU OLSUUUUUUUUUUUUNNNN!!!!!! :cicek: :vuhu: :yuppi: :arki: :cicek: SARANGHEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ask: :ask: :ask:

  42. avatar
      Ad Soyad 23 Eylül 2015 15:48:09

    Oley çeviri gelmiş
    Gerçekten çook teşekkürler :cıldır: :cıldır: :cıldır:

  43. avatar
      enubil 23 Eylül 2015 15:50:31

    o sonda yaşanan olay yüzünden istemsizce korktum ve ağzım açık izleddim ayyyy uzun zamandır beni böyle heyecanlandıran bir dizi olmamıştı inanmıyoruuumm :honk: :honk: :yuppi:

  44. avatar
      berfin 23 Eylül 2015 16:16:33

    Uzun zamandir bu kadar harika bi diziye baslamamistim cok begendim daha ilk bolumden sardi tek kelimeyle ba yil dim :ask: oyuncu kadrosu zaten cok iyiydi senaryoda cok iyi hepimizin oh ha ni si ne doktorluk yakismis hemsire kizi vok sevdim hatta hemsire kizimizi daha cok sevdim doktorumuz da cok iyi hem düşünce yapisi hem kisiligi cok guzel muhbirliktense oppama doktorluk daha cok gitmis doktor han da itici duruyo ama inaniyorum ilerleyen bolumlerde sevdircek kendini sung yeol e de doktorluk cok yakismis iyi azar yedi ama olsun artik intornlugine verelim :lool:

  45. avatar
      mervi 23 Eylül 2015 17:57:07

    @Chanyeol’un Avradı haklısın biliyorum zaten demek istediğim bu kadar güzel bir dizinin ingilizce çevirisinin olmaması,geç gelmesi.Bu konuda çevirmenlere ne diyebilirim ki teşekkür edebilirim sadece 🙂 Umarım 2.bölümüde hemen izliyebiliriz. Ayrıca dizi çok güzel bizim oh hani’yi özlemişim. Başroldeki adamda Pinocchio dizisindeki muhabirimiz:) ben bu çifti çok yakıştırdım mesela adamın sırık gibi olması ve kızın minnacık kalması yanında 😀 çok şirin :ask: diziden sıkılmıyıcağıma eminim daha ilk bölümden çok güzeldi ve şu aralar dizi kıtlığı var jahJDHJK o kadar kore manyağı bişi olmuşumki neredeyse çoğu diziye baktım dizi kalmadı artık .s.s.s BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN çingular :cicek:

  46. avatar
      Minnies 23 Eylül 2015 21:26:11

    İYİ BAYRAMLAR diziyi bi minnies olarak deliler gibi bekliyodum ve gerçekten beklediğime değdi mükemmel yaa :ask: :ask: :ask: :ask: :ask: :ask: :ask: :ask: :ask: :ask:

  47. avatar
      *melike* 24 Eylül 2015 00:46:11

    isteeeeeee….. ilk bolumu izlediiiiiiiim…. kadro cok iyi doktorlu dizileride sewerim ilk baslayinca biraz sIkIcI gelebilir ama sonra guzellesiyor son karedeki kaza bana Arabistandaki kazayi hatirlatti bukadar tesaduf olur gercek hayattada yasanabiliyormus 100kisi öldü ordada :uzgun: :agla: yeni dizimiz hayirli olsun *gül*üm *heart*im Aysun unnim meltem b.cim lizzy cingum weeeee ADMINIIIIIM tekrar IYI BAYRAMLAAAAAAR :cicek: :arki:

  48. avatar
      *gül* 25 Eylül 2015 17:10:53

    Ikinci bolumun ceviriside gelseydi diziye bakacaktim nasil diye @melikem bakmissin sen diziye senin yorumundan sonra izliyesim geldi :arki: senin ve bebislerininde bayrami mubarek olsun onlarla ilk bayramin umarim cok guzeldir :arki: :cicek: @Aysun @lizzy @merakli @heart @meviks @nurongam @meltem.bcim @admin ve tum asyafanatikleri yorumdascilari hayirli bayramlar sevdiklerinizle guzel bayramlar gecirmeniz dilegiyle :cicek: :cicek:

  49. avatar
      meviks 25 Eylül 2015 18:15:06

    @*gül* Tesekkürler 🙂 Ben de senin özelinde buradaki herkesin bayramini kutluyorum iyi bayramlar herkese 🙂 :arki: 🙂

  50. avatar
      koree 25 Eylül 2015 18:41:26

    İlk defa bitmemiş bir diziyi izlemeye başlayacağım.
    Exo Next Door’u izledim bu şekilde, ama mini diziydi.
    Umarım güzeldir -ki eminim güzeldir 😀
    Bu kadro varken ve dizi doktor dizisiyken beğenmemek olmaz :kiki:
    Başroldeki ikileye bayılıyoruuuuum :ask: :ask: 🙂 😀

  51. avatar
      merve 25 Eylül 2015 20:15:41

    sonunda tüylerim dken diken olduu :honk: :honk: :mor: :mor: :uzgun:

  52. avatar
      meltem.b 25 Eylül 2015 20:28:28

    Sevgili *gül*ùm ve *melikem* cok tesekkür ederim ben bayram mesajini (The Village:Achiaras’a Secret dizi tanitiminin altina yazmisdim ordan okursunuz.*gülüm* demek @HongStar dan haberin var bir haber edde gelsin o espirili yorumlarini özlemisdim.Ceviri gelmis birde ben bakayim bakalim nasilmis.*melikecim bende severim doktorlu dizileri .*melikem ogluslariyin yanaklarindan öperim baya büyümüslerdir :bebek: :bebek: :cicek:

  53. avatar
      So Min Aşığı 25 Eylül 2015 21:40:57

    Yaaa ama cidden mükemmel bayıldım çeviriler de bi an önce gelebilse iyi olurdu :ask: :ask: Çevirmene sonsuz sevgiler teşekkürler :cicek: :cicek: :cicek:

  54. avatar
      koree 26 Eylül 2015 01:56:43

    İlk defa kendimi accık da olsa şanslı hissediyorum 😀 Çünkü
    İlk defa iki dizi birden ve daha bitmemiş bir dizi izliyorum ve ikisindede Lee sung-yeol vaaaaaaar :ask: :ask:
    Sanırım bu aralar Lee sung-yeol oppayı çok göreceğim :yuppi: :yuppi: :yuppi: :yuppi: :yuppi: :yuppi: :yuppi: :yuppi: :yuppi: :yuppi: :yuppi: :yuppi:

  55. avatar
      koree 26 Eylül 2015 02:48:49

    :honk: :honk: :honk: :honk: :honk: :honk: :honk: :honk: :honk:
    Cidden çok mükemmeeeeeeeeeeel :ask: 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  56. avatar
      *melike* 27 Eylül 2015 23:34:43

    *gül*üm meltem b.cim :bebek: :bebek: tesekkur ederiiiiiiiz benimkilerle ilk bayramimizdi cicisler aldik milletin ilgi odagi oldular e tabi biraz zor oldu temizlik hazirlik kurban pek ilgilenemedim bu ara onlarda sizin ellerinizden öper :cicek: :cicek: @meviks cingum seninde bayramin kutlu olsun (kusuruma bakma ismini unutmusum 😀 :utan: akil kalmiyo walla) :cicek: :arki: nasil diziyi begendinizmiiiiiii :arki:

  57. avatar
      meltem.b 29 Eylül 2015 16:06:39

    *melikecim* yigenlerim ellerimizimi öpüyor :vuhu: cok tatlilardir muhakkak .Arkadasimin ekiz kizlari var 11 yaslarinda valla hic birbirinden ayirt edemiyorum :lool: Diziyi begendim daha sadece birinci bölümüne bakabildim ama heycanli ilgnc olaylar bekliyor senin demen gibi vinc devrilmesi aynen ne tesaduf degilmi ?
    Saclari uzun olan doktorda motorsikletiyle baya havali duruyordu 🙂 Busandan gelen doktor kizi cikardamadim .Hemsirede baya cesaretliymis igneyi nasilda batirdi .Doktor Han hemsire Park Jina yla konusurken 3 yil önceki duygular dan ve mesleg seciminin kendi karari oldugundan bahseddiler aralarinda ne gecdi anlayamadim diyaloglari bilmece gibiydi :hmm: 2 bölüm cok heycanli olcak deprem valan insanlarin en caresiz kaldigi dogal afetler :uzgun:

  58. avatar
      lizzy 30 Eylül 2015 22:39:20

    @*gül* çingum nomu nomu ghamsahamnida seninde ve aynı zamanda dediğin tüm çinguların ve tabi asya fanatikleri ailesinin bayramı mübarek olsun ,gecikmeli oldu ,bu aralar pek giremedim :catlak: bak daha izlemedim ama sırf bakalım tanıdık çingular başlamış mı hemen diye görmek istedim :yuppi: :kiki: bir de bu dizinin oyuncularını pek sevmiyor bizim ingiliz arkadaşlar herhalde çevirisi geç geldi bayağı ondan başlamadım hemen birazda ,beklerim belki biraz başlamadan :hmm:

  59. avatar
      *gül* 1 Ekim 2015 19:59:19

    Sonunda bitirdim birinci bolumu kac kere actim kapadim bilmem :hmm: diziye cokk iyi basladik boylede devam eder sevdigim bir oyuncuyu kötu role koymuslar oldu mu simdi :hayır: dizi sonunda adamdan sogumus olurum kesin :uzgun: @lizzy biran once basla begeniceksin :arki: ceviri sıkıntısı ortadn kalkti sanirimm rahat rahat izliyebiiriz 🙂

  60. avatar
      mahir 11 Ekim 2015 15:15:18

    süper ötesi bişe

  61. avatar
      mehlika 20 Kasım 2015 15:11:24

    arkadaşlar eğer deprem yaşadıysanız izlememenizi tavsiye ediyorum ben 97 kocaeli depremini hafif atlatanlardan olduğum halde izlerken çok etkilendim çünkü ilerki bölümlerde büyük bir deprem anlatılıyor uyarmak istedim ben yaralar sarıldı sanarken malesef hala etkisi geçmemiş lütfen ciddiye alın

  62. avatar
      dobra dobra 24 Kasım 2015 20:22:12

    şey pardon söylemesem çatlıycammmmmmm ya sen byn dr acaba by wc ye girip klozete pat diye oturup dergi açıp tel konuşurken hiç el yıkamadan öyle üst baş pat diye klozete oturmak ıyyyyyyy nefret ediyorum umumi klozetlerden yaaa hijyen sıfır otur sınıfta kaldın

  63. avatar
      gül 3 Aralık 2015 09:14:13

    99 depreminde gölcükteydim son bölümü seyrederken o anları tekrar yaşadım sanki ,ürperdim allah kimseye yaşatmasın ama insanlar çok çabuk unutup tedbir bile almıyor.bence seyredilmesi gerekli bir dizi,mutlaka seyredin

  64. avatar
      Ayşe 11 Haziran 2016 19:17:59

    gerçekten harika dizi izlemenizi tavsiye ediyorum acaba dizi çekim arasında o deprem bina yıkımlarını gerçekten yapıyorlarmış gibi hissetim çok gerçekçi ama bina yıkmıyorlar heralde :/

  65. avatar
      Gökkuşağı 23 Ocak 2017 00:26:15

    Yong Palden sonra başlayacağım dizi :ask: :ask: zaten diziyi KİM YOUNG KWANG içinde izliyorum adam aşk ya(biskolata erkeği :kiki: :kiki: :kiki: ) her neyse arkadaşlar ben bundan sonra/Kim bok joo ya başlıyoxam ondan sonra-Romanti doctor teacher kim-sensory couple ardından GOBLİN ve LEE MİN HO nun dizisi olan ŞEGEND OF THE BLUE SEAyi izliyicrm arkadaşlar bu saydıklarımın geosi efsane dizler 😀 😀 güzel güzel yong palden sonra da bu bana iyi gelir her be kadar doktorluk dizilerini sevmesem de (nalet yakuşuklu başroller :yuppi: :yuppi: :mor: ) :mor: :yuppi:

  66. avatar
      melodi 13 Nisan 2017 22:03:47

    arkadaşlar sizce dizi güzel mi* izlemeyi düşünüyorum ama pek emin değilim

  67. avatar
      Elif-L 17 Haziran 2017 17:59:27

    Her bölüm mü bu kadar heyecanlı biter yahu. Diziye hayran kaldım. Aksiyonu falan da iyi yapmışlar. Başarılı.

  68. avatar
      ayşe nida 16 Ağustos 2017 00:26:51

    BAYILDIMMM :korea: :korea: :korea: :cıldır: :cıldır: 🙂

  69. avatar
      aysenur ulu 16 Ekim 2017 18:17:43

    çok güzel bir dizi :igi: :vuhu: 1 kere izledim ama dayanmayıp tekrar izleyesim geldi 😀

  70. avatar
      Ji Chang Wook Âşığı 25 Ocak 2018 01:09:06

    Çok iyi yaa

  71. avatar
      R 11 Ocak 2019 00:22:13

    Çok iyi bir diziydi..
    Şu her dizide anlamsız bir şekilde birini kahraman ilan edip öldürme fikirlerinden vazgeçseler çok iyi olurdu.. Boşuna ağlatmayın bizi artık..

Copyright © 2011 Tüm hakları saklıdır. Asyafanatikleri. Sitemizde Yayınlanan Dizi ve Filmler Sunucumuzda Barınmamaktadır. En iyi kalitede Film Dizi .Chrome ile Seyredilir.Reklam ve iletişim için mail adresimiz : [email protected]
Reklam Sponsoru : [email protected]